delenfacebookwhatsappx-twitter+1+9911kudos+1Ik ben Fries en trots. Ennn weer door! Habtamu reageert kort en bondig op bromsnor Derksen. En nu weer aan het werk. MAND! | 78.473 views (0 views vandaag)habtamudehoopkamerlidjohanderksenviuitspraakopheffriesnederlandsfrieslandvandaaginsideZie ookNieuwNieuwToppersGerelateerd 01:59-16John Deere 2954Dpoah | 1.672 views 00:32-16Hoe noemen jullie hem ook alweer?Thierry gelooft z'n oren niet | 3.082 views 00:26-35Spelletje chicken spelenmet tegemoetkomende vrachtwagen | 2.175 views 03:58-54Make Orange Great Againdit is echt | 1.709 views 01:24+441Indian SimulatorNieuwste PS5 spel. | 10.727 views 00:45+70Buurvrouw vs buurvrouwTuindorp de geksteee!!! | 10.577 views 01:18+160Badmode op de poesloop! #2Deel 1 hadden we HIER al ergens | 17.055 views 01:35-166Tegenligger van de weg proberen te rijdenwacht voor hetttt | 8.268 views 00:12-41MegaRun 2026proost! | 5.507 views 01:44+119Bang in de achtbaan-Hoevaak kan je flauwvallen? -Ja. | 7.987 views +93Ondertiteling volkslied CanadaGing ff iets mis bij de ondertiteling haha | 12.761 views 00:12+166Straatveger heeft ook zin in weekendhop hop gas erop | 8.959 views