Storming Area 51? Nee joh..
+1
-481kudos
+1

Storming Area 51? Nee joh..

Of toch wel. Govert Sweep kondigde zelfs een “de serie” erover aan op zijn Youtube-kanaal.

| 282.492 views (0 views vandaag)
oke

Zie ook

00:47
+353

Brute beroving

wat een hond ben je dan

| 18.850 views