+1
+1512kudos
+1
Kansloos gedrag in Arnhem
Om 00:21 vonden 3 gasten het blijkbaar grappig om de gehandicaptenauto van mijn moeder omver te duwen. Mijn moeder is slecht ter been en heeft dat autootje hard nodig. Mocht je jezelf herkennen: meld je dan gewoon bij de politie.











