+1
-987kudos
+1
Gezellige WTF kerst in Ede!
Auto rijdt in op groepje mensen, meerdere gewonden. Volgens de politie lijkt het om een ruzie te gaan. Het zou daarbij gaan om een conflict in de relationele sfeer. Vlak voor het incident kreeg de politie een melding dat er een vechtpartij gaande was in het centrum van Ede











