+1
-634kudos
+1

Een ongeluk op de A1 maar toch blijft de scania het coolst

Een ongeluk op de A1 een vrachtwagen is een wiel verloren en hij hebben gwwoon kunne filmen

| 20.552 views (0 views vandaag)
auto

Zie ook

02:55
+1

Doe maar een tunneltje

ls je nog niet claustrofobisch was word je dat vanzelf wel

| 6 views