"Eigen schuld, dikke bult" aldus Wappie Engel
+1
-6300kudos
+1

"Eigen schuld, dikke bult" aldus Wappie Engel

Oh ja nee als je het zo bekijkt...

| 59.802 views (0 views vandaag)
willem

Zie ook

00:22
+2

Hoe goed doen de remmen op zo'n trekker het nou?

Kijk zelf maar!

| 220 views